ww.pinkstuff.no

Du er her: > Retur
Har du problemer med varer du har kjøpt hos oss, eller har andre spørsmål angående leverte varer, ta kontakt på e-post (post@pinkstuff.no). 



Retur/Support:
Har du varer som er defekte og innenfor garantitiden, finner du all den infoen du trenger her.
NB! Fysisk skade dekkes ikke av garantien.



Angrefrist:

Angrefristen er gyldig inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke firmakjøp/næringskjøp. Ved bruk av angrefrist vil pengene for varens verdi betales ut på konto som må oppgis ved returregistrering.

NB: Fraktkostnader ved benyttelse av angrefristen dekkes av kunden. 

Feillevering:
Hvis varen man mottar avviker fra pakkseddel/faktura, sender man en mail med ordrenummer og hva som er feil til kundeservice@pinkstuff.no
Dette vil da ordnes så raskt som mulig.



Postskade:

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Registrerer en retur hos oss.
  • Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til oss sammen med godkjennnelse på retur ifra oss sammen med den skadde varen.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.



Problemer ved kreditterig:

Har du mottatt kredittnota, men ingen penger?
Kontakt oss da på post@pinkstuff.no



                   

Nettløsning og design er levert av ViaNett AS